4441494

Kurum ile ilgili soru, sorun, istek talep ve şikâyetlerinizi iletmek için BURAYA tıklayınız.

  • 1. Beyazeşya, klima, süpürge ve diğer ev aletleri için
  • 2. Bilgisayar ve notebook için
  • 3. CD, uydu ve diğer elektronik cihazlar için
  • 4. Montaj kaydı açtırmak için
  • 0. Menüyü tekrar dinlemek için

Yorumlar  

#4 0 muhsin 23-12-2014 08:33
Uydu cihaz aldım hd bozuk çıktı garinyiye yolladım yrnisi gelecek gelmedi bekliyom
Alıntı
#3 0 rahmi 16-11-2014 11:22
Göründük dsr6800 uydu alınışında usb bellek üzerine kayıtlı bir videoyu seyretmek istiyorum ama birtürlü beceremedim.
Birçok farklı formatta denedim olmuyor.
Alıntı
#2 0 arda 18-10-2014 11:31
bilgisayarın kapanma tuşuna basıyorum ve başlattaki kapatı tıklıyorum kapanmıyor güç ayarlarını değiştirdim olmuyor.markası grundig gnb 1450 b2 b8 slimbook.
Alıntı
#1 0 mehmet ağarğolu 16-05-2012 08:49
ya benim bilgisayar yani grundıg dün ses çıkıyodu . Sabah açtım çalmıyo.neden acaba ayarlarmı kaydı acaba yardımedinnnn.
Alıntı

Yorum ekle

Güvenlik kodu Yenile

Siteyi Nasıl Kullanacağım ?

İlgili firmanın müşteri hizmetleri veya çağrı merkezi numarasını aradığınızda, yukarıda, karşınıza çıkacak şeçenekler menü halinde verilmiştir. Bağlanmak istediğiniz bölümü bulduktan sonra sol tarafında yazan tuşları kullanarak istediğiniz bölüme ulaşabilirsiniz. Bazı firmaların, beklemeden müşteri temsilcisine bağlanmak için gereken tuş sırası da ayrıca verilmiştir. Tuşlama yaparken ilgili menüde olduğunuzdan emin olduktan sonra tuşa basın. Bazı durumlarda reklam ve kampanya bilgilerinden dolayı menü için beklemek zorunda kalabilirsiniz.

Önemli Uyarı !

Kurum veya Kuruluşların Müşteri Hizmetleri - Çağrı Merkezi sesli yanıt sistemi menülerinde, zaman zaman kampanyalardan veya sistemden kaynaklanan güncellemeler ve değişiklikler olabilir. Yukarıda verilen tuş menüsü dinlediğinizden farklı olabilir. Eğer Sesli yanıt menüsünde bir yanlışlık varsa veya güncellenmesini istiyorsanız lütfen bize bildiriniz. Telefondabekleme.com, sesli yanıt sistemi menülerinin %100 doğruluğunu garanti etmemektedir.

SON YORUMLAR

  • yav sizin yapcağınız internetin ben lan adam akıllı hızı yok durmadan oyundan ...

    Devamını oku...

     
  • Kızımın avea hattı 2 gündür kapalı.Yani çalışmıyor. Serviz dışı diyor.3.

    Devamını oku...

     
  • ALLAH belanızı versin bu kadar adi bir hizmet anlayışı olur mu konuşmamak ...

    Devamını oku...

     
  • Müşteri hizmetlerine ulaşılmayan tek banka ayıptır günahtır. Bunca ...

    Devamını oku...

     
  • FLO dan almış olduğum ve sadece dört yada beş kez giymiş olduğum ...

    Devamını oku...

© 2010 - 2016 Telefondabekleme.com | Tüm hakları saklıdır. | İzinsiz kullanılmaz. | bilgi@telefondabekleme.com